В основу цієї публікації покладено рукописний щоденник з малюнками харківського розаря-аматора, який він вів протягом 2008-2010 років, разом зі своїм помічником Гамлетом, під час робіт з реконструкції генерального плану розарію міста Донецька, відомого вузькому колу професіоналів під назвою Донроза.
Тутешні подейкують, що наприкінці ХІХ століття Донроза існувала або ж принаймні її спланували британські ландшафтні архітектори разом із місцевими розознавцями як підставу для майбутнього Великосхідного ботанічного саду. Усі роботи з планування та саджання розарію виконувались із прискіпливим урахуванням особливостей локальних кліматичних умов та менталітету місцевих розарів.
Щодо суттєвого «британського впливу» на генеральну концепцію Донрози, наразі можна зробити досить ґрунтовне припущення про її тяжіння до загальної схеми світобудови з першої частини «Божественної комедії» Данте Аліґ’єрі. На це вказує відомий факт значної поширеності культу Флоренції часів Відродження серед інтелектуальних кіл Вікторіанської Англії в другій половині ХІХ століття.